شستن دست مشاوره تخصصی برای افرادی که بیماری پوستی دارند
فروشگاه ابنترنتی تجهیزات پزشکی ماهان مدیکال
شستن دست مشاوره تخصصی برای افرادی که بیماری پوستی دارند
چهار شنبه 19 شهريور 1399 ساعت 17:22 | بازدید : 21 | نویسنده : ماهان مدیکال | ( نظرات )

برای جلوگیری از روند COVID-19 ، توصیه تمام بدن های اصلی بهداشت این است که دستان خود را به طور صحیح و مکرر بشویید. با این حال ، شستشوی منظم دست می تواند شرایط پوستی ، مانند اگزما یا پسوریازیس را تشدید کند. در این ویژگی ما از کارشناسان مشاوره می خواهیم.
شستن منظم و دقیق دستها یکی از بهترین راهها برای کاهش سرعت گسترش SARS-CoV-2 است.

کلیه داده ها و آمارها براساس داده های موجود در دسترس عموم در زمان انتشار است. برخی از اطلاعات ممکن است قدیمی باشد برای اطلاع از جدیدترین اطلاعات در مورد شیوع COVID-19 ، از مرکز ویروس کرونا دیدن کرده و صفحه به روزرسانی های زنده ما را دنبال کنید.

ویروس کرونا - با نام جدید SARS-CoV-2 - از ووهان ، چین به همه قاره های کره زمین به جز قطب جنوب رسیده است.

از آنجا که این ویروس در علم جدید است ، محققان هنوز در جستجوی راه هایی برای پیشگیری ، درمان یا بهبود بیماری هستند.

م Instسساتی مانند سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) توصیه های خود را ارائه داده اند. در راس این موارد شستن کامل دست با ژل های دستی یا آب و صابون بر پایه الکل است.
شرایط پوست و شستن دست

شستن دست ها یکی از قدرتمندترین روش ها برای کاهش سرعت شیوع بیماری های عفونی است.

با این حال ، برای افرادی که پوست یا پوست به خصوص خشک هستند ، مانند اگزما یا پسوریازیس ، شستن بیش از حد دست می تواند منجر به آسیب پوست و درد دست شود. حتی برای افرادی که پوست سالم دارند ، استفاده بیش از حد از صابون ها و ضدعفونی کننده های دست می تواند باعث خشک شدن و ترک پوست شود.

همانطور که دکتر زینب لافتاه ، متخصص پوست و سخنگوی بنیاد پوست انگلیس به Medical News Today توضیح داد:

"استفاده مكرر از ضدعفونی كننده دست و شستن دست می تواند پروتئین های موجود در اپیدرم (لایه بالایی پوست) را از بین ببرد و منجر به مصالحه از سد پوست و در نتیجه خطر عفونت شود. علاوه بر این ، صابون ها می توانند باعث درماتیت تحریک کننده دست شوند ، که به صورت پوستی قرمز خشک ، پوسته پوسته و خارش دار است ، به ویژه در فضاهای وب انگشت و در بند بندها. "

برای جلوگیری از این موضوع ، دکتر لافتا "استفاده از مرطوب کننده معمولی" را توصیه می کند.

افرادی که بیماری پوستی قبلی دارند بیشتر در معرض آسیب پوست هستند. دکتر لافتا توضیح می دهد این افراد "ممکن است از شستن دست با مرطوب کننده حاوی یک ماده ضد باکتری ، به عنوان مثال کلرهگزیدین یا کلرید بنزالکونیوم بهره مند شوند."

با این حال ، وی خاطرنشان می کند که یک مطالعه اخیر گزارش داده است که "ضد عفونی کننده های دست که حاوی این مواد بیوسید هستند ، در از بین بردن ویروس کرونا موثرتر از ژل های دستی مبتنی بر الکل نیستند."

علاوه بر مرطوب کنندگی ، خشک شدن کامل دست نیز مهم است. این به دو دلیل مهم است: اولاً ، میکروب ها به راحتی بین دستان خیس منتقل می شوند.

در مرحله دوم ، همانطور که دکتر لافته توضیح می دهد ، "آب خود با کاهش روغنهای طبیعی پوست هنگام تبخیر ، باعث خشک شدن پوست می شود و در نتیجه مانع پوست می شود."

به طور کلی ، دکتر لافتاه یکی از دو گزینه زیر را توصیه می کند:

با صابون یا با مرطوب کننده و آب بشویید ، سپس مرطوب کنید.
از ژل دستی مبتنی بر الکل استفاده کنید و سپس مرطوب کنید. مرطوب کنندگی همزمان ممکن است خواص ضد میکروبی ژل دستی را به خطر بیندازد.

وی می افزاید: "مرطوب کننده ای که کف آن می تواند به عنوان یک جایگزین صابون عمل کند و خشک شدن دست آن کمتر خواهد بود. بنابراین ، کسانی که پوست شکسته دارند ممکن است این حالت را تسکین دهنده تر کنند. "

به دنبال این موضوع ، دکتر آدیل شیراز ، همچنین یک متخصص پوست و سخنگوی بنیاد پوست بریتانیا ، به MNT توضیح داد ، "اگر بیماران احساس نیاز به استفاده از الکل یا ژل ضدعفونی کننده ، (این ممکن است اگزما یا وضعیت پوست را تشدید کند) ، سپس بلافاصله پس از آن نرم کننده استفاده کنید تا تحریک پوست را به حداقل برسانید. "
به حداقل رساندن تأثیر شستشوی دست

ما با انجمن متخصصین پوست انگلیس تماس گرفتیم که مایل بودند تأکید کنند که "آنها نمی خواهند مردم را از پیروی از راهنمایی های دولت در زمینه کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا ویروس باز دارند ، زیرا شستن دست ها یکی از مهمترین موارد این امر است."

با این حال ، آنها توصیه های زیر را برای کمک به حداقل رساندن تأثیری که ممکن است افزایش شستن دست روی پوست آسیب دیده داشته باشد ، ارائه می دهند:

مرطوب کننده ها یا نرم کننده ها برای درمان درماتیت دست بسیار مهم هستند. آنها به ترمیم پوست آسیب دیده و قفل رطوبت داخل آن کمک می کنند. مردم باید آنها را به طور مکرر در طول روز و هر زمان که پوست احساس خشکی می کند ، استفاده کنند.
استفاده از نرم کننده پس از شستن دست ها می تواند کمک کند. آنها توصیه می كنند كه بعضی از افراد هنگام استفاده از دستمال نخی می توانند از نرم كننده دست خود به مدت یك شب استفاده كنند.
هنگام شستن ظرف ها ، استفاده از محصولات تمیز کننده یا شستن موهای کودک ، فرد می تواند با پوشیدن دستکش لاتکس یا لاستیک از دستان خود محافظت کند.

CDC توصیه می کند که همه افراد از ماسک صورت پارچه ای در مکان های عمومی استفاده کنند که حفظ فاصله 6 فوت (2 متر) از دیگران دشوار است. این به کاهش سرعت ویروس در افراد بدون علامت و افرادی که نمی دانند به آن مبتلا شده اند کمک می کند. در حالی که به تمرینات بدنی خود ادامه می دهند ، مردم باید ماسک صورت پارچه ای بزنند

 




|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ماهان مدیکال و آدرس mahanmedical.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 18
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 30
:: بازدید ماه : 43
:: بازدید سال : 46
:: بازدید کلی : 12962